Mengenang Asri Rabbani

diambil dari blog Asri rabbani
28feb 2009. kenangan manis.. dpt bersama sama dgn mereka semua dlm konsert yg kami sendiri anjurkan.moga moga peristiwa ini juga kenangan manis buat mereka semua...syukran yg tak terhingga buat mereka semua...moga sudi bersama lagi.

Assalamualaikum semua! moga sihat selalu dan sentiasa di dalam rahmat Allah. maaf lama tak update.. ni gambar masa reheasal konsert mlm sinar maulidurrasul 1430 hijrah.doakan saya agar terus sihat dan istiqamah berdakwah dalam bidang nasyid..
AYUH saudara ku semua! kita boikot,boikot,boikot semua barangan israel dan amerika... demi saudara saudara kita di palestin...ALLAHU AKBAR!!!!!!!
Ya ALLAH! selamatkanlah saudaraku di palestin,bantulah mereka YaALLAH, hancurkan org org yahudi Ya ALLAH.....ameen ya robbal alamin...
cepat dapatkan album ini,baru 2 minggu di pasaran..sebut kene cetak rompak..milikilah yang original..NOSTALGIA NADAMURNI.............
salam semua! ayah kirim salam juga kirim maaf kerana dah lama sgt tak update blog.sibuk sgt mungkin.juga sibuk mengurus kan kami semua,khususnye saya..hamdi rabbani..sowiee.

1 komentar:

dzierman mengatakan...

s'moga alam ibadahnya di terima oleh Alloh SWT, amin....

Posting Komentar